Aparatele Karcher sunt fabricate cu deosebita grija. Inainte de livrare, acestea sunt supuse unui control sever al calitatii. In cazul in care totusi apartul Dvs. aflat in perioada de garantie prezinta un defect de material sau de fabricatie, puteti apela la dreptul de garantie in cadrul firmei de la care ati achizitionat aparatul Dvs. Karcher sau la lista de parteneri Karcher pentru Service.

CONDITII DE GARANTIE

1. Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile Legii. nr. 449/2003 si OG21/1992 cu completarile si modificarile ulterioer, republicata, precum si cu modificarile introduse de OUG 174/2008. Aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita. Declaram pe proprie raspundere ca produsul facturat corespunde declaratiei de conformitate si documentatiei de executie a fabricantului si standardelor romanesti, conform buletinelor de testare emise de laboratoarele specializate.

2. Durata medie de utilizare a produselor este de 5 ani de la data achizitiei. Pe aceasta perioada cumparatorul beneficiaza, in afara perioadei de garantiei, de service post-garantie pentru repararea produsului, contra cost, cu piese de schimb originale.

3. Termenul legal de garantie de conformitate este de 24 de luni de la data achizitiei pentru persoane fizice. Pentru persoane juridice, termenul de garantie este de 12 luni de la data achizitiei, in cazul utilizarii in regim de uz casnic. Persoanele juridice care utilizeaza produse de uz casnic in regim de uz profesional (de exemplu: in scop lucrativ, in cadrul activitatilor comerciale, industriale, de productie, artizanale sau liberale) NU BENEFICIAZA DE GARANTIE.

4. In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, in primul rand repararea produslui sau in situatia cand aceasta nu este posibila, inlocuirea acestuia, in fiecare caz fara piata, exceptand situatia in care solicitarea este imposibila sau disproportionata.

5. Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:

a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat cosnumatorului ca mostra sau model;

b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;

c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;

d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performanta normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.

6. Garantia nu se extinde asupra accesoriilor (furtune, duze, perii, etc.) a consumabilelor (filtre, saci, etc.) si a subansamblelor casabile ce intra in componenta produsului achizitionat (manere, mufe, butoane de plastic, etc.).

7. Deteriorarile de genul zgarieturi, socuri, deformari, rupturi etc. ale elementelor demontabile sau nedemontabile care nu au fost aduse la cunostinta vanzatorului in momentul achizitionarii produsului NU fac obiectul garantiei.

8. Repararea sau inlocuirea produsului va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp si nu poate depasi 15 zile de la data la care consumatorul a anuntat defectarea produsului. In cazul repararii produsului, in acesta vor fi montate numai piese noi.

9. In cadrul termenului de garantie, producatorul repara, inlocuieste sau restituie contravaloarea produsului, in aceasta ordine, dupa caz, in conformitate cu prevederile legale, fara niciun cost din partea consumatorului.

10. Inlocuirea in perioada de garantie a unui produs se face numai in baza actului de constatare emis de Karcher Romania in care se mentioneaza ca produsul nu poate fi reparat. Produsele noi care inlocuiesc produsele defecte in perioada de garantie beneficiaza de aceleasi conditii de garantie ca produsul initial.

11. In cazul solicitarilor de reparatii in cadrul termenului de garantie, cumparatorul este obligat sa prezinte Certificatul de Garantie impreuna cu factura de cumparare a produsului in original. Garantia este asigurata de unitatea service autorizata pentru efectuarea acestui tip de interventii.
Totodata in momentul solicitarii reparatiei, cumparatorul va preda produsul unitatii service in ambalajul corespunzator, pentru a se evita eventualele defectiuni la transport/deteriorari suplimentare.

12. Defectiunile cauzate de depunerile de calcar, precum si operatiunile de decalcifiere, nu fac obiectul garantiei.